13. juni 2019

af doggy #5 doggys digt


Doggy-digt:
når jeg har været slem
bad doggy 
s                    l                     e    m s          l                     e
                                                                                          m sl   e       m
f                                           y f                                        y                    N E  J   S L I P 
f                                           y                                          f
                                                                                   y

  I                                         k                    i                     g                    g                    e                    r
p  å                m  I G
en
pæl
igennem
nakke
-hvirvle
n
a   l    l    e        o       s           å    b     n     e       
d    O      GG      Y      S                             

hER pÅ gULVET

i eGET pIS                                                                     lIGE hER


eFTERLAD iKKE dOGGY vÅD oG kOLD eFTERLAD mIG iKKE vÅD oG kOLD eFTERLAD iKKE dOGGY vÅD oG kOLD eFTERLAD mIG iKKE vÅD oG kOLD eFTERLAD iKKE dOGGY vÅD oG kOLD eFTERLAD mIG iKKE vÅD oG kOLD eFTERLAD iKKE dOGGY vÅD oG kOLD eFTERLAD mIG iKKE vÅD oG kOLD eFTERLAD iKKE dOGGY vÅD oG kOLD eFTERLAD mIG iKKE vÅD oG kOLD eFTERLAD iKKE dOGGY vÅD oG kOLD eFTERLAD mIG iKKE vÅD oG kOLD eFTERLAD iKKE dOGGY